Wednesday, May 6, 2009

wuhuu09 @ ipoh

















adei. 2minggu yang sangat penat. balik2 kerja terus bergerak ke ipoh. barisan pejuang pada hari tu ialah soomi, shanthy dan skin . sampai ipoh sudah hampir tengah malam. penat tak habis lagi terpaksa pulak berperang dengan 3 ekor resakse kecil yang ganas. bangun pagi2 sebab dalam email tulis event start at 10.00am. breakfast pon kelam kabut. tak sempat menikmati lempeng kelapa betol2, nyam2. alih2 pergi sana sape pon tadak, aih, apakah yang berlaku ini. ada la beberapa ketul manusia tapi bukan organizer, tapi seller jugak macam kami yang mencari bayang-bayang organizer. hmm, untuk menghabiskan masa terpaksa pegi pasar tani yang berdekatan menjamu mata melihat belut kering dan tumbuh tumbuhan. nasib baik resakse kecik tak pau banyak.

dalam pukul 11lebih baru la boley set up gerai. most of the gerai jual tshirt. design sangat gempak! nasib baik bole kontrol kalo tak mau semua design nak beli. haha. crowd pon tak ramai sangat tapi alhamdulillah sales OK. my sis cakap kalo kteorang tak kabo ade event ni sumpah die pon taktau. mungkin promotion tak cukup kot. whatever laah. at least tolak duit tol duit minyak duit kena pau dengan resakse kecik duit beli tshirt ada la balance dalam RM20 hmmgthgqrz!

some of the events of this wuhuu09 ialah art performance (indie band/poetry) and luckily all the sellers dapat tiket free. tapi, selepas berpanas2 di gerai, boley tak saya taktau fynn jamal n the gang perform kat dalam dewan? boley tak? boley tak? mesti laa tak boley!! eii, geramnye! saya minat sangat dengan die. masa event bintangjatuh pon terlepas nak jumpa. ni sampai ipoh pon masih terlepas nak jumpa. isk isk.

malam tu ada several bands yang perform. tapi kteorang tunggu meetUNCLEhussein saja. hehe. OMG seeing lan singing live makes me wanna jump on the stage! haha, overr! adik2 yang bertaburan di dalam dewan menari gabungan shuffle+dangdut+headbanging tapi ala2 aksi terajang orang pon ada. da la kiteorang pakai selipar je. nasib baik kaki tak kena pijak.

anywaaay thanx a lot untuk semua yang sudi menjengah gerai kami. beramah mesra tangkap2 pic layan kepala senget kteorang ni. untuk adik gerai sebelah yang dijamu kek coklat tu, study elok2 ya. untuk daniel yang comel, cik soomi kirim salam. hehehe. untuk sape2 yang berminat dengan file/book organizer yang cik skin jahit tu, ini link blog die whooblebublyland click! click!

tukang lapor,
captain soomi

3 comments:

  1. my fwen is ur fwen?

    confused..%^^%$*

    hello ee.. kemslm skin..

    btw, i really like ur job.. :)

    ReplyDelete